ännu en lista..

Vet att det inte var så länge sen jag gjorde en, men hade ju inget att göra juh! ;P

Namn: Madelene
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: helt ok faktiskt :P
Favoritgodis: CHOKLAD
Är det nåt du absolut inte äter: Mycket ;)
Kläder just nu: jeans och svart tröja :P
Musik just nu: Mina gråtlåtar ;)
Vad sa du senast: "Mamma, vad ska vi äta?"
Favorit-hangout: Maddeparken ;)
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då:  skulle såklart ta med Ida till 80-talet!! det var tydligen roligt :P
Sommarplaner: Vänner, Thailand typ :P
Är du bra på matte: Ja, det är jag faktiskt ;)
Fisk eller badkruka: FISK, oftast! :D
Saft eller alkohol: saft, eller?! (a)
Hur många kuddar sover du med: Fem
Favoritväder: Mycket sol och värmeee!!! ;D
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: datorn, internet och mobilen
Spelar du nåt instrument: har spelat piano och som alla andra ungar, blockflöjt! ;)
Morgon- eller nattmänniska: Inget av dom!
Sparare eller slösare: Slösare, tooooo much! ;)
Vem är viktigast för dig: Antagligen min syster!
Bästa film: High School Musical ;D
Tror på liv på andra planeter: Njaa..dte vet jag inte riktigt :P
Kommer du ihåg din första kärlek: Jaaaa, den kommer nog alla ihåg typ!! ;)
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet! :P
Tror du på mirakel: Vet inte, kanske det.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Neeej ;P
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, det ärjag väl ;P
Ser du på kärleken som ett misstag: Neej då!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1 eller 3, inte två!
Bio eller promenad: Det är olika..
Är du kittlig: Jaaaaa!!! JÄTEEMYCKET!!
Snarkar du? Nää
Stjärntecken? Skorpion
Rädd för insekter? Jaa, jag är rädd för allt typ!!
Äckligaste insekten: Spindlar!!
Största svaghet: Jag tar åt mig alldeles för mycket
Det här är jag bra på:
Bästa bok? Den boken jag läser nu; Linas kvällsbok, är helt ok. Inte den bästa men ok :P
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Röntgensyn ;)
Vad vill du jobba som? Ekonom tror jag :P
Chips, morötter eller godis? Godis!
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Ibland.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Ja såklart man ska skaffa en tatuering! Vart är inte riktigt bestämt! :P
Stökigt eller välstädat? Nånstans mittemellan ;)
Gungar du på stolen? Nja, i skolan. Inye så ofta hemma :P
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Jag är extremt höjdrädd. Så antagligen neeej!
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger oftast!
Vad hänger på väggarna i ditt rum? Tapeten och ett par tavlor :P
Hur många syskon har du? 2 Hela och 3 Halva ;P
Vad är du mest rädd för? Can't say..
Är du rädd för blod? Nää
Saltar du på maten? Typ alltid
Gillar du och sjunga? Ja, det gör jag faktiskt! :P
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Har inte börjat än. Men det blir nog samhäll/ekonomi
Anser du att du är stark? hahaha, neeeeej absolut inte!
Brukar du sola? Jaaaa, året om!
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten.
Har du komplex och för vad? Jaa, lite för många!
Röker du? Nepp
Snusar du? Nope
Använder du knark? Neeeeeej
Kaffe, te eller inget? Te oftast, ibland kaffe. Latte you know! :P
Har du en besatthet? Jaaa, ett par stycken faktiskt! Mest mobilen och datorn!

Kommentarer
Postat av: Holm

är bara tvungen att påpeka att om du är på en öde ö var ska teckningen till mobilen komma ifrån så du kan ringa och strömmen till datorn? :P <3

2007-04-04 @ 19:11:09
Postat av: lillmadde

haha, den bara finns där! Du som är en ängel kan väl frakta den till mig annars?! ;) <3

Postat av: Holm

det är ju sant (A)

2007-04-04 @ 19:42:15
Postat av: Jojjo

Har man en bärbar funkar den ju i typ 2 tim. har man också en internet grej så man kan ha internet överallt kan man också ringa genom den. de va säkert så lill-madde tänkte. DAH!

2007-04-04 @ 21:13:43
URL: http://grohl.blogg.se
Postat av: lillmadde

haha, tack jojjo!!:P
Du läste min tankar ;)

2007-04-05 @ 15:57:57
URL: http://picky1.blogg.se
Postat av: Viktor

öde e ju en deffinitionsfråga. kan ju värsta lyxvillan påren med alla bekvämligheter man kan tänka sig, öde e ju relativt ju. fan stockholm e fan öde relativt jacarta eller hongkong.

2007-04-05 @ 16:03:22
URL: http://oogieboogieman.blogg.se
Postat av: Ploy

lång dräglig lista, orka läsa :P
läste några punkter det räckte :P

2007-04-07 @ 17:40:00
URL: http://anothertry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback