En liten lista..

Snodd från Ida! ;)


Riktigt namn: Petra Madelene Almgren-Ström
Född: 3 November 1991
Bor i: Enköping

Den vanligaste kommentaren om/till mig: "Du är verkligen en blondin innerst inne" och "14is".
Folk brukar tro att jag: liten och oskyldig (A) men det första stämmer juh! :P
Om 10 år är jag: väl mig själv tror jag! ;P
Jag skulle helst vilja bo: Enköping duger faktiskt fint, men new york vore ok också ;P
Om jag fick välja föräldrar skulle jag ha valt:  Min pappa vill jag ha kvar men om nån vill ha min mamma så varsågod! ;)
Därför att: För hon är ju jobbig ibland ;)
Mest i hela världen önskar jag mig: att jag får leva länge och lyckligt..typ :P
Bli miljonär eller världsfred: Beror väl på, miljonen för då kan jag ju skänka lite pengar till nåt sånt där välgörenhets grejs :P
Jag skulle helst hamna på en öde Ö tillsammans med: Ida ;) (haha, det där hade du väntat på va)
Och allra minst tillsammans med: Min Mamma!!
jag skulle aldrig säga nej till: Ett par skor!
Jag vill träffa: Han som startade McDonald's! Jag skulle ge honom en stor kram!
I högklackat går jag: Rätt ofta, jag är ju inte ens 160!!!!
Favoritfettbildande käk: DONKEN!!
Film jag gillar trots att den egentligen är rätt kass: HIGH SCHOOL MUSICAL!<33 ;P 
CD:n jag aldrig kommer sluta lyssna på: Hur många lyssnar på skivor numera! Men det är väl som Ida sa; Alla falun-skivor!:P

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha Muppy och Picky på den öde ön, låter som en barnfilm :D En barnförbjuden barnfilm :P

Postat av: lillmadde

Den filmen vill ju jag see!! ;P

2007-04-04 @ 16:18:22
URL: http://picky1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback