Varning för negativa vibbar!

Hela april och slutet av mars har mamma tjatat om att det är allergin som gör att det rinner och bläar! Men jag har stått emot och sagt att det bara är en förkylning. Hur ofta kommer pollen och attackerar i mars liksom :S Men efter detta "underbara" lov så har jag insett att det är pollensäsong! Fan i helvetes jävla skit. Eftersom jag är nog mest allergisk på hela denna planet känns det som! :P Det rinner 24/7 oavsett hur mycket kortison man stoppar i sig och astman kommer fram när man minst anar det också! Att ta tre kestine varje dag är inte så bra säger läkaren, men vad ska man göra liksom?! :P
Och det kommer bara bli bättre, vi väntar fortfarande på gräset och att björkpollen-säsongen ska bli som värst!
Åhh, vad jag längtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback