hockeykväll

Kom nyss hem från Globen där vi har kollatpå hockey. HV71 - Djurgården. slutade oavgjort, jag som verkligen hejade på DIF juh, köpte till och med en ny djurgården-tröja! :P Men iaf, precis bakom mig och mathias satt en kille i 12-årsålden och hans pappa som hejade på HV (bläää) men dom var precis som Daniel och Fredrik, dom bara gnällde på domaren och allt sög, bla bla bla!

jonathan började skrika kom igen nu bålsta mitt i allt och lite senare började mathias snacka om Sverige (djurgården för honom) och jag skrek ashögt kom igen ESK, koll på läget?!
och när det vart slagsmål skrek jag jippie och killen framför mig (som var väldigt söt (A) ) kollade på mig med värsta leendet, inte van med att se en tjej skrika på hockey kanske ;P haha, men det var askul som vanligt:P

Kommentarer
Postat av: Ida

Slagsmål is the shit


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback