Schlördag!

Måste bara börja med att söga grattis till Jeno, du hittade mig!;D

Redovisningen av det där skumma comenius projektet var det enda roliga med hela det här projektet. (om man räknar bort en dans från filmen) iaf på redovisningen satt alla diskuterade och alla har nu fått det bevisat för sig att någon är en mansgris. men kul var det iaf.

Efter våran lilla redovisning så satt jag, mona, ida och holm kvar och pratade om melodifestivalen och vi kom på den smarta iden att ha en schlördag! alla nior+ lärare och Zandra förstås.! ska träffas i skolan och kolla på ESC och sjunga singstar efter all schlagerfeber:P Den 12:e maj är det. ALLA nior måste komma, askul juh! :D Men madde holm är ju i grekland då så hon får vara vårat stödsystem och ringa och rösta på sverige från oss alla. Nu måste det bli så här, annars kommer jag börja grina ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså jag måste verklingen erkänna att jag hade svårt att hålla mej för skratt när hon rockade loss...

Postat av: Ida

VI MÅSTE HA SCHLÖRDAG!

2007-02-21 @ 22:24:52
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback