Snodd lista

Tack Mona för listan!



Är din hobby att läsa biltidningar?
Nej.

Har du någon gång tittat dig i spegeln och tänkt "Fasen vad lik jag är Alice Bah"? Hon är ju gråhårig. så nej
Drack du monsterläsk när det var poppis? Vad är det?

Har du någonsin köpt en griskulting? Nej.
Gillar du att utnyttja folk? Det gör väl alla. (A)

Ser du ofta på TV? 24/7
Är din mor mer än 19 år äldre än dig? Japp, 26 år till och med
Leker du fortfarande med Barbie? Ja, men kom igen. Jag har 1000000 kusiner som leker med dom, dom skriker annars!;S
Har någon varit otrogen mot dig? ?!

Drömmer du om att bli fotbollsproffs? Jaaa, få dela omklädningsrum med Zlatan, Chippen, Fredrik Ljungberg, Anders Svensson osv. Vem drömmer inte om det?!

Har du åkt snowboard nån gång? Har provat, det var inte så kul.

Borde du göra något vettigt nu? Sova, typ!
Har du jobbat på en kondomfabrik? Nepp, jag bara köper dom ;P

Har du haft sex med fler än fem personer? vaddå, samtidigt? :P Men nej. faktiskt inte:P

Har du lekt "Batman" det senaste året? Jaa, faktiskt, igår! skulle visa min kusin att jag visst skulle kunna spela huvudrollen i våran film; Batman returns!:P
Har du hånglat med fler än fem personer? Nej, faktiskt inte!:P
Äger du fler än 5 konservburkar med bruna bönor? Skulle aldrig äta det, usch, fy blä!
Gillar du äppelmos? Nej, men aprikospuré (babymat/efterrätt), det är gott:P

Skulle du kunna tänka dig att äta en livs levande daggmask, om du fick 10 000 dollar för det? Ja, det skulle jag nog faktiskt göra!
Har du hånglat med någon kändis? Nej
Har du varit otrogen? Nej

Har du någon gång blivit inkallad av rektorn? Isf, varför? Nej, jag är väldigt skötsam!
Vad har du för färg på dina tapeter? Vita
Har du någon gång varit riktig jävla galet kär? Ja, både tyvärr och jippie


Kommentarer
Postat av: Ida

"Har du någon gång varit riktig jävla galet kär? Ja, både tyvärr och jippie" haha det kommer jag ihåååg

Postat av: madde

haha, alla komemr ihåg dom gångerna;P

2007-02-22 @ 11:29:47
Postat av: mona

askul o jämföra svaren... mooahahaa, känner mej normal nu ju..tss!!

2007-02-22 @ 13:51:51
URL: http://entystgrimage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback