Foo Fighters

Kollar på Live Earth-galan, och just nu uppträder Foo Fighters. Jojjo, du missar något!!
Jojjo har fått mig att faktiskt tycka dom är bra! ;) Och dom är bra! ;D



Nu började dom spela my hero! Åhhhhh, den älskar jaaaag! Nu fattas bara Times like these så är jag supernöjd! :D



Det blev en knäpp "reklampaus" med massa grejs om klimatförändringarna. Jag trodde det var kört! Men så efter "reklamen" så står dom där och framför Times like these! Vickan skrattar åt mig, men det skiter jag i! För den låten är ju såååå braaaa!!

Kommentarer
Postat av: Jojjo

SPELA FOO!?!?!?!?!?!?!!? ja kolla ju men ja såg dom ej!!!!! :S FAN! :/ du skulle ha ringt mej ju :/

Postat av: Jojjo

vilken tid spelade dom????

2007-07-08 @ 11:23:45
URL: http://grohl.blogg.se
Postat av: Ida

Åhh! JAG SÅG OCKSÅ! Jojjo, jag kan inte fatta att du missade. Dom spelade väl runt...midnatt kanske! :P

2007-07-10 @ 11:06:03
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Jojjo

ja kolla på dom som spela precis innan. fan :/ fast ja hitta en sida där man kunde se de i repris. Har Dave gått tillbaka till sin Nirvana frilla? :O

2007-07-10 @ 11:45:18
URL: http://grohl.blogg.se
Postat av: lillmadde

Han hade väldigt långt hår! :P

2007-07-12 @ 21:49:31
Postat av: Jojjo

haha, asfult. fattar inte varför han heltiden måste återkomma till sin Nirvana style på håret..

2007-07-13 @ 18:43:59
Postat av: lillmadde

nää, det var inte så snyggt. han är snyggare i kort hår faktiskt!

2007-07-13 @ 22:45:10
Postat av: Mogge

Asså, fan va tråkiit att du missa Jojjo ... :/ De va grymt bra uppträtt ...

2007-07-14 @ 11:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback