Liiista!!

Snodde denna lista från Ploy! ;)

 

Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Jag hatar mitt hår!

Hur mycket kontanter har du på dig?

Just nu, när jag sitter här! Ingenting.

Vad rimmar på 'test'?
Fest! :D

Favoritplanet?

Jorden tror jag.

Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?

Kristina

Vilken är din favoritsignal på din mobil?

Ingen aning!

Vad har du på dig på överkroppen just nu?

Ett linne och BH.

Sätter du etiketter på sig själv?

Nej, borde man det?!

Vad är det för märke på skorna du har på dig?

Har inte skor på mig just nu.

Ett ljust eller mörkt rum?

Mörkt, annars kan man inte sova!

Vad gjorde du vid midnatt?

Åkte hem.

Vad står det i ditt senaste mottagna SMS?

Det ni!

Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?

Stockholm?

Vilket uttryck andvänder du mest?

Just nu så är det nog, men Herrejesus!

Vilken pälsbekledda sak rörde du senast?

Mobrins hund!

Hur många sorters droger har du utnyttjat under de senaste 3 dagarna?

Knark är bajs! Men alvedon tog jag i förrigår.

Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?

Hmm, Ingen!

Vilken ålder har varit bäst hittills?

15?! :P

Din värsta fiende?

...

vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?

Blommor

Vad var det senaste du sa till någon?

När blire frukost?! :P

En miljon dollar eller förmågan att flyga?

Antagligen att kunna flyga! :D Eller pengarna, jag vet inte!

Gillar du nån särskild lite extra just nu?

Jaao!

Senaste låten du lyssnade på?

Timbaland - The way i are! Mohahaha! ;)


Kommentarer
Postat av: Gurra

min lista är bättre än din ;)<3

2007-07-19 @ 02:17:15
Postat av: lillmadde

no way! ;)

Postat av: Malin

vilken kul liten lista:)

2007-08-22 @ 18:58:19
URL: http://mmalinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback