...

Vibrator: Ja!
Håller med Ida, man kan inte skriva så på en telefonspecifikation! Mohahaha!

Jag har tråkigt och börjar bli lite smått övertrött, har suttit i en bil med gulliga Alice i fyra timmar. Konstigt nog blir man trött av att sitta still, så fort jag kom hem klädde jag av mig och gick ut i solen! Sååå skönt! Har fått färg, mamma utbrast till och med "OJ, du har ju fått färg på benen" haha! :P

Dopet var superfint, brukar barn skrika när dom blir nedstänkta av vatten? Moa tyckte iaf att det var kul, hon asgarvade hela tiden! Sen vart det party, eller ja. Party är väl att ta i. Men det vart kalas. På golfbanan i sälen. :P
Vickan och jag tog massa flummiga kort på oss! Haha, superfina! Något kort kanske kommer upp här nån gång.

Nu ska jag kolla klart på Greys anatomy reprisen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback