Aaaaaj..

Innan skolan söööög det så zandra kom med förslaget att vi skulle räkna golvrutor i entrén, 666 stycken. Det är ju ett tecken, vi borde få ledigt!
Ida kastade en penna på mig i skolan idag, min hand vart alldeles röd och svullen, så hon och mona bara satt och skrattade åt mig! lite elakt juh! :P och igår kastade mamma en colaflaska i mitt huvud, då sa zandra och ida att jag ska vara glad att hon inte kastade en glasflaska, ja tänk vilken tur jag har som inte har en mamma som kastar glasflaskor i huvudet på mig. Varför går alla jämt på mig och slår mig, när det gör ont? :P

Vi åt på donken idag! Fick en asrolig leksak i mitt lilla happy meal, fast Pelle gillade den nog mycket mer än vad jag gjorde:P


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha gav du leksaken till Pelle?

Postat av: Zandra

haha.. stackars lilla madde ;) men de va bra att ni gjorde nå vettigt imorse :P HAHA

2007-03-12 @ 16:41:17
URL: http://zetajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback