fredag..

Helg och första fredagen på vääldigt länge jag inte har nåt att göra! Känns konstigt och fel! :P Men men, det kanske blir skönt att ta det lite lugnt.

Jobbade bra idag också Mona!! Lämnade in SO:n 10 minuter för sent! Men ändå..gjorde matteprovet och det gick bra! Jag har nog jobbat mer den här veckan än den här terminen sammanlagt typ. ;P Känns väldigt bra!

Men imorrn ska jag på middag på Ripgatan. Sen ska jag nog vara med Tilde, Liisa och Holm (hoppas verkligen att hon är med iaf!!)
Det kommer ägaaaaa!! :D

Kommentarer
Postat av: tilde

och vi ska SUPA ;D hahahahaaa

2007-03-23 @ 17:14:01
Postat av: mona

känns ju skumt att du jobbar nu när jag e bort??!!?? MADDE...men det är bra iaf!! hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback