halloj!

Nu är jag hemma igen! Ganska skönt faktiskt.. men det har vart en superrolig helg! Måste bara börja med att berätta att min kusin nu fem månader gammal som bor där uppe i sälen, går i mina fotspår, alltså hon har förtjänat namnet snusk-Moa hon också! gulligt värre!
Nu sitter jag här i min ensamhet och har absolut ingenting att göra! Är skittrött, trots att jag har somnat elva och vaknat klockan nio varje dag sen i torsdags! skuumt juh!
Men aja, borde kanske packa upp, men orkar inte tömma ut alla plastgafflar som ligger i väskan ;P.!
Jaja..får väl samla krafter och göra det då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen hemma, saknat dig! <3

2007-03-11 @ 20:15:54
Postat av: Madde

Äntligen hemma, saknat dig! <3

Postat av: Ida

Varför plastgafflar??

2007-03-12 @ 07:55:23
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback