min dag..

Dagen började pissigt, sov typ ingenting inatt och gick in i duschen typ sovandes..
Sen vart den lite pissigare, sen vart den lite bättre och det var den fram tills efter lunch och fortsatte att vara pissig ända tills efter franska NP, vilket söööög så hårt. Hatar!!! Jojjo berättade om sin revlot mot Minna på NP:n, hon fattade typ ingenting så hon sa bara; "min mamma bor i bryssel". och sen gick hon. You go Jojjo!
Sen gick jag Madde och Ida och åt min yankiebars och fick en sockerkick. Då vart det bra igen. Malin kom på ett bra ord idag; SPERMAHIMMLEN, ja. så kan man också säga. Men för att sammanfatta dagen har den vart ganska pissig.


Kommentarer
Postat av: Jojjo

fuck Minna. nu skulle de passa me "ta dej där bak" å eftersom hon har en sån stor bak kan hon inte ha svårt att hitta den. fast man vet aldrig med minna asså. hon är ju "wannabe-fransk"

Postat av: Ida

Spermahimlen är så jävla klockrent. HÄRLIGT MALIN! Vi borde starta en kampanj mot franskan

2007-03-07 @ 18:11:51
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Malin

jag ångrar att jag sagt det där i samma stund som ja sa det:P

2007-03-08 @ 15:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback