tröttsamt bad..

Det var faktiskt kul, Zandra vart inte i puttad (av oss iaf) simmade 21 längder på 18 minuter, sen Fick jag inte simma mer! blääää, jag hade ju flyt :P

Men sen bar det av till skolan igen, jag och Jojjo åkte direkt till Donken, och vi fick våra efterlängtade leksaker..Per introducerade oss till ett nytt ljud också, askuul! Tydligen lekte hans typ 2-åriga son med likadana! :P
Men vi är nöjda!
Klockan halv tre var det det efterlängtade mötet! Tror och hoppas det gick bra..

Vid fyra kom Johan och Gustagv upp till skolan, så åkte vi hem till Gustav och kollade på förortsungar! Den ägde, eller hur Tilde? ;P

Kommentarer
Postat av: tilde

den va ju BÄST :D haha , ja skrev ju tillåme av grejjer som va kul , dt kom ju du på mig me efter filmen ;P har så kul me dig sweetypie , älskar dig <3

Postat av: Jojjo

Haha, den blåa va ju askul när man fatta hur man gjorde! TACK PER :P

2007-03-21 @ 08:37:29
URL: http://Grohl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback