Bresse

Imorrn ska vi till Bresse!! Ahhh, det kommer vara kallt! Men Mona jag är inte negativ nu, jag tror det kommer vara roligt!!! Loooovar!
Paddla kanot = Kommer ramla i och kanske drunkna.
Dricka trä-te typ = Smakar tydligen skit, kanske kommer bli en "favorit i repris" där ute dårå. :P Ni som fattar vad jag menar. ;)
Bygga vindskydd = Då bygger vi det först så kan vi sitta där under medans allt regn kommer ner!

Och måste fixa bilden, har tydligen gjort en deal med Mona om den. Men tveka inte Mona, jag kommer nå mina mål!! :P

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha^^ Paddling suger. Teet suger. Vindskydd suger. Haha^^

Postat av: gulligurra<3

haha hoppas de kommer rägna på er i morn ;) pussar<3

2007-05-30 @ 19:38:42
Postat av: lillmadde

jaa, men det gör vi också juh! :P

2007-05-30 @ 19:46:27
URL: http://picky1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback