Maddekväll!!

Kom hem från min lilla Madde för typ en timme sen, och nu har jag dötråkigt! Åkte dit igår eftermiddag och spenderade, kvällen, natten och dagen där! Det har vart jätteroligt :D Men nu saknar jag henne och allt det roliga och knasiga vi gör!!! Vad ska jag ta mig till?!
Vi har ALLTID så roligt tillsammans, igår skypade vi och camade med Jojjo, haha det ägde ju!! :P Vi dansade lite också till militärdanslåten. Och jag lånade hennes prinsesskrona och lekte EMO hela kvällen!

Lite bilder från kvällen kommer nedan ;)

image4

Madde gör sin sexiga min och jag sitter där med min nya EMO/prinsess-stil ;)

image5

Haha, visst är vi fiiina?! :P

image6

Som alltid var Jojjo med via camen..Sugandes på.........en polkagris ;)


minmadde, du och jag föralltid<333

Kommentarer
Postat av: Holm

Trevligt hade vi det som alltid! Saknar dig också nu. PUSS <3

2007-05-05 @ 21:14:29
Postat av: Ploy

aaaaaww polkagris.
ska ut på polkagrisjakt imorrn XD

Postat av: lillmadde

haha, men Jojjo har ju sin salt-viol ;) Men kolla på den där godisaffären, dom borde väl ha sånt?!

2007-05-05 @ 22:28:43
URL: http://picky1.blogg.se
Postat av: Jojjo

ja e så jävla het XD

2007-05-06 @ 01:12:10
Postat av: lillmadde

haha, såklart jojjo! du är väl alltid het ;)

2007-05-06 @ 09:56:35
URL: http://picky1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback