Växer dom på träd numera?!

När jag och Jojjo gick hem från bresse hittade vi en kickbike i ett träd! Japp, den hängde i ett träd. Där vid pilotbacken. Vi fick inte ner den även fast jojjo hoppade och kämpade. Då kom tyska-anna (den blonda), hon hade roligt åt oss ett tag. Men sen gick hon. :P Vi kom på att jag kunde sitta på jojjos rygg för att kunna dra ner den. Så jag "hoppade på" och jag lyckades dra ner den. Vi åkte på den hem till mig och hela resan var vi superlyckliga, vi hade ju hittat en kickbike i ett träd juh!! :P Sen åkte vi hem till Emma för att visa vårat fynd, vi tog också min enligt jojjo "spacade" kickbike och åkte dit. Hon tyckte typ vi var astöntiga, men vaddå?! Man ska vara barn så länge man kan! Sen åkte vi hem umgicks ännu mer med Fredrik. Är dom bästa kompisar nu eller?! :P
När klockan slog sju och vi hade plattat håret och skypat med Adde och Jocke och jojjo höll på att skämma ut mig,  så tog vi vårat fynd och gick ner till Emma för att hämta henne och ta oss ner till hamnen för att kolla på Shaker. Planerna var att vi skulle ta oss ner till hamnen MED kickbiken för att slänga den i ån. Men ingen av oss kände att våran stolthet klarade av att gå genom stan med den så vi bestämde oss för att slänga den över bron i vattenparken. Jag fick äran att göra det, jojjo hejade och emma filmade! Haha, jag sprang med kickbiken i handen och slängde den över räcket! Vilken underbar känsla! :P

Och förresten, shaker var bra!

Kommentarer
Postat av: Jojjo

hahah yeah. KICKBIKE FTW! :D

Postat av: gulligurra<3

haha >P nice att hitta en kickbike i ett träd ;) puss

2007-05-31 @ 22:50:08
Postat av: lillmadde

haha, men Jojjo, det roligaste var ju att slänga dn över bron juh! haha :P

2007-06-01 @ 07:48:00
URL: http://picky1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback