Koffsaaaan

Det var så najs ute i koffsan! Cykelturen var mindre najs, jag var den enda tjej som hamnade ensam med bara killar i cykelgrupperna. Blir alltid så. :S Men det gick bra ändå! ;) Åkte hem runt halv elva, men hade nästan kunnat tänka mig att stanna, (medans många bad om att få åka med mig hem) men så länge man satt vid Jacobs proffsiga eld vare varmt, han var firemaster med sin grillpinne! Vi fick prinskorv och köttbullar till middag. Och till efterrätt vart det Banan med choklad i! Orkade inte hela, så Martin fick resten av min. XD
Men många där ute skulle tydligen bada vid tolv. Det missade ju jag så undra om dom badade, i så fall var det många som frös inatt! ;)
Och jag fick sova i min varma säng, det var naajs!




Har hört att det var väldigt kallt inatt där ute, så är glad att jag åkte hem! Och det hände tydligen inget speciellt när jag hade åkt. Så jag missade inte så mycket dårå! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback